Thursday, January 21, 2016

Throwback Semester Empat



Assalamualaikum :)

Blog update ! Sebenarnya kadang rasa tak mau update dah blog. Nak tutup ja macam kawan-kawan lain. Tapi banyak kali gak pikiaq. Last last terupdate entry baru. Kah kah ! So this post nak cerita pasal semester 4. Satu lagi sebab utama update ni kes p format laptop baru-baru ni ttba HABIS gambar gambar dekat folder yupiesai aku. Wuaa. Sedih sangat. Gambar yang ada ni pun sebab buat folder lain nak updte blog hari tu. Nasib ada. Hm. Jadi aku update laa dulu sebelum dia pun hilang. Ok dah habis mengadu :p

Masuk sem benda ni kena buat dulu. Jadi pdi. Jawatan paling aku suka. Haha. 
Tapi penat sangat sangat. Tengok gambaq ni pun aku rasa letih. Haha. 
Tapi lega smooth je semua. Gambaq ni ja ada oii. Sedih.

 Awal awal aku bukan nak p trip ni. Tengok bakau ja. Hm. Dah pernah tengok.
Tapi sebab malaun sorang tu. Saja buat surprise sikit. Muncul kat situ tiba-tiba.
Hahaha. Sumpah lawak muka pakdan nampak aku. Rasa artis sangat. Kah kah !

Jadi jugak laa surprise aku. Haha. Sebenaqnya aku decide nak p last minit.
Kes tu jadi surprise gituuuu.

Minggu Geografi. Hm. Ok. Tamat. Haha.

 Satu lagi benda aku explore masa sem 4. Tak pernah p sini oii. Ada orang 
bawak kita p ja haha. Ni muka muka yang patot buat asgmnt  tapi depa p  
melewaq kot lain. Haha. Last2 asgmnt sembang sambil men ayaq.

 Dah p sekali. P pulak kali kedua. Haha. Dalam sem yang sama pulak tu. Tapi
ni p ramai ramai. Angkut satu rombongan cik kiah. Okay best sangat :)

 Jarang sangat boleh spend time camni relax relax gosip gosip. Haha.
Masa cmni laa keluaq habis benda dalam hati. Atodiaaa. Haha.

 Dah kali kedua. Kali ketiga plak. Tadi cakap sangat tak pernah p situ.
Tiga kali hang p. Hm hm hm.

 Tapi ni bukan tempat tadi. Tapi rasa ayaq sungai dari sumber yang sama hahaha.
Kem kepimpinan. Kena buli. Sedih. Haha. Tapi best. Enjoy !

 G to the E to the O to the hmmm sambung sendiri. Hey !

 Haaa ni lagi satu. Kalau tengok gambaq masa dinner pergeo sem ni jadi letih.
Haha. Letihnya terkejaq sana sini masa ni. Tabahnya rasa. Haha. 

 Terima kasih tulang belakang. Bukan tulang rusuk. Haha. Banyak sangat
tolong time ni. Sampai tidoq lewat dok buat benda alah ni. Fuhhh. 
Hashtag wanita cekal.

 Sampai hari dinner pun tak habis lagi berlari-lari. Tu kena tiup dekat 
elearning. Eh. Jadi gambaq ni ja lah ada untuk tatapan. Sedih sangat.

Last. P tanam pokok nangka madu. Tadi tanam pokok bakau.
Ni tanam pokok lain plak. Masuk u blajaq cara tanam pokok ja. Haha.

Habis punn semester 4. Gambaq gambaq ni ja nak tengok balik. Sedih sedih. Sem lima lagi habis terusssss. Yang sempat save dekat fb adalah. Padan muka tak buat backup sangat. Huh ! Dah merajuk. Malas nak cerita panjang panjang. Kbye semester 4. Dah senior. Eh :p
Its okay. Im okay :)

No comments: