Monday, December 31, 2012

Good Bye 2012

Assalamualaikum :)

Lagi berapa jam ja dah nak masuk 2013. fuhhh, cepatnya masa berjalan. entry ni just nak ingat balik apa jadi dalam hidup gua sepanjang 2012. nak baca sila kan, tkmau sudah. kahkahkah. tahun ni 1st time aku dapat 'X' kalender aku sampai last day 2012. sumpah sebelum ni tak pernah. kalender pun tak pernah wujud. haha. mari kita mula bercerita. bismillahirrahmanirrahim..............:)

Tahun 2012 banyak mengajaq aku erti kesabaran. wahhh ! ya ya, serious. banyak benda aku kena sabaq sepanjang tahun 2012. first bila aku tak dapat masuk mana-mana waktu tahun 2011. so aku ambik keputusan masuk praU. kena sabaq cek oiii nak tunggu bulan 11. haha. tapi bukan tu ja laa. banyak benda g yang aku kena sabaq. pic kalender aku ni MEMANG tahun 2012. apa yang jadi, yang tu aku tulis. jangan kata pa nohhh, wokey babeyh ! :)

mula bulan Januari. deyy, takkan start bulan Mac kot -.-'' time ni mula laa sesi persekolahan 
kali ke 7 untuk aku. dasyat. haha *send off pengetua* sangat tak boleh blah. kahkahakah

bulan pebret tahun 2012. yeahhh, bulan Mac ! penuh dengan suprise yang aku akan 
ingat sampai bila-bila. tahun depan tak dah laa semua tu. hueeee.

bulan exam. huuuuuuu. penuh dengan tekanan ._____. tapi aku syok bila start exam sebab
tempat duduk aku akan jadi betul2 tepi tingkap. haaaa, bukan cubaan nak meniru na. syok
sbb kena angin. sambil tu boleh usha orang kat kantin + tendang meja budak depan aku. haha. 

ini dinamakan bulan MUET. hahaha. ingat balik time buat MUET speaking. sumpah lawak !
speaking tunggang-langgang. dengan Nailah buat lawak. double triple lawak jadi waktu tu.
tapi nasib baik result untuk speaking kami empat lebih kurang ja. hahaha

sekali lagi bulan exam mai. tekanan sampai serabut kalender aku. penuh ! busynya aku. 
haha. siap ada study week baq ang. jangan main-main. haha

bulan paling tekanan tekanan tekanan tekanan untuk aku. alhamdulillah ada yang prihatin
nak dengaq cerita aku, lap ayaq mata aku and happykan aku. thanks friends :')

oyeahhhh ! STPM tiba. bulan hat dok tunggu sangat mai gak akhirnya. alhamdulillah.
aku dapat jawab suma paper kat kerusi and meja bernombot SK0201dotdotdot :')
smj waktu tu sunyi kot sebab dh tkda orang. cuti sekolah oiii.
kami jaa yang dok busy jawab exam -.-''

sampai bulan akhir 2012. tengok tengok ! last paper kami 121212. sangat molek nob tu ^^

Syukur syukur syukur alhamdulillah. aku dapat lalui semua bulan dalam tahun 2012 dengan lanciaq. haha. aku harap tahun 2013, aku akan jadi lagi kuat dari tahun 2012. insyaAllah. nampak gaya macam nak kena p gym, bagi naik muscle setaraf dengan Sazali Samad. haha. alang-alang dah ada blog comey ni, aku nak mintak maaf kalau ada salah and silap aku buat kat ampa ampa masa tahun 2012. mohon ampun yaa bapak bapak ibu ibu. start your new year with smile and bismillah :)
Happy New Year '2013' :D

6 comments:

zaty said...

nice one! nnti bilabila rindu bioleh belek2 balik kalender tu pah :D anyway happy new year ! ^^

ZarifahA said...

Jat : hehe. happy new year too dear :D

Anonymous said...

ang mmg idop 8 bulan ja ek setahun ? hihi mna bulan aku ? :O

ZarifahA said...

Anon : huu, panjang lorh kalau buat sampai 12 bulan. bulan ang ? spo mu pun kawe tktau. kahkah.

Anonymous said...

69"..mest best kn klau kta dpat ptar blik msa dn kta dpt ulangi saat trindah pd 2012....69"

ZarifahA said...

Anon : ulang yg terindah jadi la noh. haha. KALAU ~