Monday, December 17, 2012

Family Time : Hello Melaka

Assalamualaikum :)

Fuhhhh fuhhhh *buang habuk* yehoooooooo ! lama dah tak update blog. mesti ada yang rindu aku kan. hahaha. bajet sangat :p alhamdulillah, aku pun dah habis exam. tunggu result ja. serem baq ang. hehe. cuti sembilan bulan ni kena guna elok elok laaa. macam-macam dah rancang. konon nak kuruih lah, keja lah pa lahh. last last nanti jadi penternak lemak yang berjaya ja pa. hahaha. tkpa tkpa, kita buat satu satu. hiksss ^^ 

Habis exam hari tu 12/12/12 elok gilo tarikh tu. hehe. tapi tkda apa sangat pun lepas habis pper hari tu. suma pakat balik tak sabaq nak cuti mungkin. tapi esok tu aku dah p holidayyyy ! whehehe. rancang nak p bercuti ni dah lama dah. time aku dok exam g. kes tu elok habih exam terus p. and the destination is Paris Melaka :D 

whooooo, muka lega dah habih exam. cuti cuti malaysiaaaa :D

Dah lama aku tak p Melaka. last p masa rombongan darjah 6. towwww. lama sangat ! sampai ja hari tu, rehat-rehat and terus keluaq makan malam. pastu ternampak banyak beca berkeliaran area hotel kami dok tu. beca-beca ni nampak segok segok ja waktu malam dengan lampu hari raya. hahaha. tapi mata aku dok liaq cari beca yg jep naik dalam cita sepahtu angan tak sudah tu. haha. saja nak ambik bau jep. muahaha :p

ampa kalau nak naik beca, aku sarankan naik time malam sebab yg bawak beca wktu tu
abang-abang. hahaha. bukan paa kesian kat pkck2 yg tua penat nak kayuh gerek tu :p

esok tu p naik Menara Taming Sari. best ! tapi sat sangat. 7 minit joooow.

Hellooooooo Melaka :D

lepas habih pusing-pusing kat atas menara tu kami p muzium 
*ala-ala rombongan sambil belajaq*

p muzium bukan pa sangat. nak bergambaq ja lebih. hahaha

oyeahhh, hero malaya ! *kitkat*

kat Melaka banyak kapal naik darat. senang nak teroka. haha


rasa macam TLDM .___.

ehemmmm, titanic baq ang. ko hado ???? 'kate nyerrr'

dok Melaka ni banyak tempat best nak bergambaq

kannn......dan dan jadi model.
'umno terus mara....lalalaala'

shoping...bergambaq...shoping...bergambaq... -.-''

malam tu plak p Melaka River Cruise. pusing-pusing Melaka g. tapi kot jalan ayaq plak

Melaka waktu malam pun cantik. arhhhh, saya suka saya suka !

Esok tu terus balik sebab ada kenduri kat Bagan Serai. yeahhh, singgah kampung dulu. tapi sat jaa. p kedarah nasi kenduri and p jenguk tok pstu terus balik Jitra. aku berjaya tak toup sepanjang kat Melaka tu. no text, no call, no wifi. relax ja. hahaha. seriously, aku suka Melaka. bila boleh p lagi. tak puaih tak puaih !!! grrrrr.

After 11 years :O 
sila tengok tudung saya wktu tahun 2001 tu. sangat hurmmmm. hahaha
Hadapi dengan senyuman :) 

2 comments:

siha said...

habaq kat fatin xperlu kot mcm model2 ni suma..dunia semua ni..hahahahha

Anonymous said...

jeles...puiii...hahaha -atin nurhaliza-