Wednesday, September 5, 2012

Raya tak habis lagi

Assalamualaikum :)

Cerita raya part 2. hehe. tahun ni takda plan apa sangat pun tapi family aku buat makan makan masa raya ke-5. makan ja, minum pa suma bawak sendiri. bajet tak cukup. haha. joke joke. aku just ajak member dekat dekat ja. bukan pa, hat jauh jauh dok rasa macam susah nak mai. bukan tkmau ajak. nanti aku kawin aku ajak ampa suma na :p open house ni alhamdulillah lancar and meriah gara-gara rumah aku bergabung dengan jiran depan. sama-sama buat open house. haha. okay, benda tak rancang. tapi serious meriah :)

geng geng ni mai pakat parking gaya nak masuk dalam rumah :p
tp kami mmg menerapkan aspek 'rumahku rumahmu jua' haha.

sesi penyerahan duit raya kepada anak-anak :p

nilai duit raya ikot kelaku bukan umoq. haha.

nampak gaya seorang guard disitu. boleh bayaq upah ni.

aku masih dengan gaya '5 DAYS MC' oemgeee -.-''

terima kasih kawan-kawan :D

Cerita bersambung dengan kehadiran kawan-kawan abah, kawan-kawan mak, kawan-kawan min, kawan-kawan kakak, and kawan-kawan mamat. fuhh. tapi tugas aku dok kat dapoq sambut pinggan nak basuh -.-'' tapi malam tu turn aku g layan kawan-kawan sebab rumah katop kul11. haha.

kawan-kawan min paling selera makan. siap tambahhh g owhhh :p

3 tahun tak ketemuk dong
kawan aku paling last balik sebab kampui cerita selama tiga tahun tak jumpa tu. haha.

Whuuu, ada gak gmbaq yang tak sempat nak ambik. tambah g time malam. btw, thanks kakfie dan kawan-kawan sebab mai gak malam tu sebab dipaksa. hehe. tapi gambaq takda :( terima kasih semuaaaaa sebab sudi mai and jadi sporting habisss hari tu. tapi mintak maaf jugak sebab jamu makanan tak seberapa. kalau tersakit perut tu mungkin open house rumah orang lain. haha. biasa lah time raya kan banyak open house. tambah g yang dapat banyak jemputan :p hehe. untuk yang tersayang amny, TQ sbb bagi gmbaq gak. hat mana pun aku dah tak tau sbnaqnya. haha. dah bercampoq jadi satu jiwa. eh. haha.
Pecutan last minute ! :D

1 comment:

si chinta hatii said...

gambaq tetap ketot ketot. hishhh -.-