Saturday, August 25, 2012

Diari Ramadhan


Assalamualaikum :)
Nak update blog pun susah. macam-macam hal laa laptop ni pun. penat penat ~~ btw, Selamat Hari Raya semua ! hehe. dah masuk raya ke-7 hari ni. sekolah pun dah nak start. alahai, nak kena sambung trial plak. tapi mai nak cerita aktiviti sepanjang ramadan. tak mau cerita pasai raya g :p nak start mana ni !! okay, psai trial. haha. ikotkan tarikh trial start sebelum raya pastu tarikh tukaq p lepas raya. haaaappppyyy ! happy tak lama kot. tarikh p balik sebelum raya -_- kenaaapaaaa ?!!!!

kes trial dah dekat, awai ramadan kami p study kat libry. *muka rajin*

tapi kami p sehari ja. huahuahua -.-''

jadi laaa dari tak study langsung kannn.....

habis study suma pakat lapaq. serbu bazar taman suria. whehuuuuu.

tengah tengah hangat pun kami masih mampu merakam kenangan bersama :p
Aktiviti study kat libry tak berjalan dengan jayanya kes penat + malas yang dah sebati dalam diri ni. haha. sebelum raya, Amny ada buat majlis berbuka puasa dengan majlis bacaan yasin kat rumah dia. aku dengan geng rumah sewa p tolong masak sebelum rumah Am kena serbu ngan budak laki. cuci pinggan, p kedai, p beli ais, menyembang, gelak, perli memerli. tu ka ja lahh keja kami kot :p

rajin baq ang geng rumah sewa titeww ni :)

renyehhhhh :)))))

tima kasih Ramny ! ayaq sirap tu sedap. ehh. haha

kes Am terbaling minyak gas dalam pelita tu. aku balik rumah
macam ada cubaan nak bakaq diri sendiri -.-''

aku akan ingat pelita tu sampai bila-bila -.-''

this time for gurl gurl only 

sayangnya Ramny kat titiewww. suka suka ! :D

sebelum kerusi tu bawak masuk dalam. bergambaq dulu. penting !
Sebenaqnya masa petang aku banyak habis p bazar taman mahsuri dengan taman suria ja dengan mak n abang aku. p beli tu p beli nih. hahaha. sebelum meng 'The End' kan entry ni, aku nak mintak maaf kalau ada salah silap. selamat hari raya maaf zahir batin. gmbaq gmbaq kat atas kebanyakkannya gmbaq dari baby Nikon Amni. thanksss Ramny sayang 

Salam Aidilifitri Maaf Zahir Batin 

6 comments:

si chinta hatii said...

kenapa gambaq jadi renjong pelik ni. bhahahahah

Anonymous said...

whattt? jatuh longkang ?
haha..xley bayang ..

ZarifahA said...

Amny : wheeeeeey, size cmera ang tk sama ngan yg aku bila edit. arghhhh ! XP

ZarifahA said...

Anon : toksah dok bayang laa -.-''

si chinta hatii said...

hahaha, jadi gemuk pendek!

ZarifahA said...

Amny : aku dah taktau nk edit cmna T.T *pasrah*