Sunday, July 8, 2012

Hari Suko Sekolah

Assalamualaikum :)

Hello Julai. sat ja masa berjalan. dah masuk bulan tujuh dah. lagi berapa bulan ja nak trial lepas tu STPM. hohoho. cuak cuak. muet speaking pun dah buat. just tinggal reading, writing dgn listening ja. bila teringat time buat speaking tu serious nak tergelak. hahaha. okay okay, sebenaqnya nak cerita pasal hari sukan hari tu. blog aku penuh cerita pasal aktiviti sekolah kannn huh -.-'' sepanjang minggu sukan tu memang tak belajaq kot. semua pakat pakat busy. yang buat buat busy pun banyak. haha. aku yang tak da keja ni dok lepak dalam bilik prestij ja lahhh sambil baca buku majalah. tahun ni aku dengan kawan-kawan kena tolong cikgu untuk bahagian hadiah masa hari sukan. so, boleh lah ambik gmbaq dekat sikit. hihi :)

oitoit. rumah sukan aku rumah sukan aku. 

tapi aku rindu rumah mutiara :') ohhh, PBSM kesayangan disebelah. 

bang jun dok usaha nak buat gimik. hahaha

owhhh, ni lahhh gimik tu ? okay okay. gigimik :p

lepas tu ada persembahan silat dengan wushu. sama laa tiap tahun.

haaaaa. lepas tu baru boleh lari. dup dap dup dapppp.
confirm dok ketaq tambah g awek awek dok tengok. hahaha.

depa ni ntah pa pa. p pakai baju kuning masa hari sukan. hahahaha.

sebenaqnya tahun ni hari sukan dengan hari koko buat dalam satu hari. so, persatuan praU pun join untuk hari koko. depa meniaga kecil kecilan mengikut bajet yang mampu. hihi. aku tak join tahun ni sebab terlibat dengan bahagian hadiah. tadi dah cerita*

orang kuat. peace peace (Y)

mesti dok tunggu ketibaan cikgu yana ni. hihihi

geng geng yang tolong kat gerai. gambaq depa lebih kurang macam 
hari koko tahun lepas. hahahahaha.

telematch utk cikgu. tengok pun tau dah sapa yang menang. hahaha.

bila cikgu ton paggil bergambaq. neahhh. pakat pakat nak :p

pertandingan tarik tali. best best ! yeahhh, angry bird putih dah ready :p

muka syazwan macam boleh menang ja. hahaha.

ni laaa geng yang lawan dengan geng rumah syazwan.

tapi hadoooo. syazwan kalah kot. siap terjatuh g. aku dah rasa berani nak lawan 
tarik tali dengan syazwan. hahaha.

yeahhhh. rumah delima menang. ku sangkakan nilam --''
yang belakang semangat ja lebih bukan rumah sukan depa pun.

hari sukan tahun ni macam tahun lepas jugak laaa. buat tengah tahun. jujur cakap dah tak seBEST macam dulu dulu. ya laa, dulu buat awal tahun. time tu suma tak pikiaq nak study g. sekarang buat tengah tahun. tak ramai dah nak terlibat kannnnn. krik krik krik krik ~ rindu suasana hari sukan 7 tahun lepas. tapi tak pa lahh janji boleh masuk dalam buku koko. nohhh. hahaha.
saya dah sedia saya dah sedia :D

No comments: