Friday, May 18, 2012

Terima Kasih Cikgu

Assalamualaikum :)

Ninonino, entry baru ! exam tak habis g tapi nak cerita jugak pasal hari guru hari tuu. ambik masa sikit. buat macam lekat dgn buku 24jam. hahaha. seronok tak aku dah nak mula update cerita baru ? hahahaha. okay. bismillahirrahmanirrahim. 

16 Mei. yaaa, suma budak sekolah yg prihatin mesti tau tarikh keramat tuu kan kan ? Hari Guru kali ke 7 aku sambut kat smk Jitra untuk tahun 2012 ni. owhh, syahdu. haha. malam sebelum nak sambut hari guru, aku, nana, and naji diselit dgn kehadiran zaki as our driver p beli hadiah utk setiap cikgu yg mngajaq kami. ada dalam 10 org cikgu. penat cek oiii nak pilih. last minit jgk dpt hadiah yg kami rasa paling awesome. hahaha. terima kasih zaki sbb tlg hntaq and ambk kami malam berkenaan. jasa anda amat di hargai :p

yeahhh ! kami lah gadis-gadis bunga manggar itu. hahaha. 

mula sesi nak p bagi hadiah kt cikgu cikgu ^^Y

with sir.Ng. witwit. our class teacher. kuningnyaaa kami -.-''

cikgu farizan comeyyyy. serbu ramai-ramai tuuu. haha. nmpk oren plak kami.

sahabat is sahabat :) terpaksa edit bahagian tk patot :p

photogpher saya pd hari tuu. maceh caon ! 'hadapi dgn senyuman'
sila beri penyepak kpd org di belakang. bantuan anda di perlukan. TQ.

cikgu pengajian am. sgt suka cikgu ni. waktu dia paling relax sbb boleh msg msg. hahaha.

gambaq paling aku suka buat masa sekarang. hihi. terasa aura ^^

sahabat paling kenal aku. whehehe. tak kenal maka tak cinta  

cikgu kelas aku, am and syazwan masa f5. ustazah ni cantik sgt :)

hambik kauuuuu ! pkcik kesayangan ampa suma. hahaha.

caiyok sirrrr ! sir menang kot. bangga bangga. haha

muka dah nak bebai. penat cari cikgu Ton tk jumpa jumpa -.-''

ibu pawziah. comeynyaa depa tiga. jeles ni XD

cikgu ku buat persembahan. tengok text dia tuu. agak agak tidoq pkul brapa 
lahh nk siapkan text pnjang pnjang gituuu noh. hihihi.

banner geng upper six buat hasil kutipan duit suma kumpulan kekuning. haha.

jumpa artissss ! hehe. rendahnya aku dgn jas.

jumpa sahabat lama. rinduu sgt. elok elok hari tu jmp ustazah mahani tnya pasal dia.
tuptup terjumpa depan dewan. berbunga hati :D

time ni betul2 mngadap cahaya matahari. so, hasil dia suma mata jd pelik o.O

sebelum habis hari guru tu, aku da teman sorg 'gengster' ni makan bihun sup 'free'. bihun sup tu dah laa sedap, lagi sedap bila dpt mkn free kannnnn. kah kah kah :p patah balik bab hari guru tahun ni. bagi aku biasa biasa jaa sbb sama ja tiap tahun. hihi. but big thanksss to all teachers yg ajaq aku dari tadika sampai sekarang. ehh, mak kite pun cikgu lah. hehe. ilmu cikgu akan saya gunakan sebaik baiknyaa. insyaAllah :) 
setiap orang yg berjaya pasti ada seorang dlm hidup mereka yg dipanggil "cikgu" 

5 comments:

Anonymous said...

waaaa bestnyaaa :)

Anonymous said...

comey la plak abg pra-U tuu ..heeee

Bung Muzaffar said...

Dah besar awak rupanya yaa....atau cikgu semakin tua....?

Anonymous said...

artsss ???? jhat ang pah. hehehe

ZarifahA said...

Anon 1 : mau tauuu arhhh :D

Anon 2 : tak comey mana pun depa. buaya suma tuu. hahaha

Cikgu Muzaffar : cikgu mana da makin tua, makin nsem ada lahh. hihi.

Jas : artis woooo tuu :p