Tuesday, April 24, 2012

Lima Belas Mac 2012

Assalamualaikum :D

Hello dear bloggers. lip lap lip lap dah nak habis bulan empat. hahahaha. maknanya STPM pun dah nak dekat :O sedaq memang laa sedaq tp diri dok tk sedaq sedaq nak mngadap buku stdy. dok mngadap lappy 24/7. haishhh. actually test2 aku baru ja habis hari sabtu hari tuu. so, minggu ney nak relax sikit. penat stdy. hehe. entry kali ney, saya merangkap tuan blog ney nak cerita pasal birthday aku hari tuu. yeaahhh ! dah sebulan lebih kot terlepas birthday aku. tp tkda masa nk cerita.

Birthday aku sebanaqnya 15 mac hari tuu lagi. tp baru sekarang nak cerita. lapok p arhhh. nak update pasal ney sbb ada smnthing yg lain dari tahun tahun sebelum ney. selalunya aku sambut birthday dengan family aku and p makan makan kt restoran. tp tahun ney lain sbb tk p mkn mkn pun. tskk tssskkk T.T tp dapat hadiah dari orang orang tersayang. thankss so much  :)

first dapat hadiah dari bunda tersayang. whehe. mak bagi baju kurung. mak ckp mak p sorg2 tyme 
beli baju ney. terharu :'D sbb mak kalau keluaq p mna mna mesti dengan aku. dah nak beli hadiah  
punya psl, mak p sorg2 laa jawapnyaa. hahaha. ada makna mak beli baju ney sbnaqnya. insyaAllah :')

second present from my besfrend. whehehehe. amny mai buat sprise terus terjah rumah aku tgh 
hari tu. hahaha. dya bg pavlova. sedap owhh master chef ney masak. sambil dya dok buh cream n
buah buah tuuuu. mulut dok bergosip macam mak nenek walaupun mak aku ada tyme tuu hahaha.


another suprise. thanks :)

next ! haha. ney hadiah dari kakain. bkn tab tuu noh. hat tu amny punya. yg baju putih tu kakain
bagi as my birthday prnst. hehehe. tima kasih sbb beli baju ney. nasib padan dgn badan titew :p

ney satu lagi hadiah dari amny. amboih. banyak plak cik adik ney bg hadiah kt aku. kata kwn baik.
hehe. dya tempah keychain ney kat budak sekolah aku and buat huruf 'z' for zaki zarifah. haha :DD 

hat ney plak kak aku bagi. whehehe. awat yg dya p beli bentuk kura-kura pun aku tak phm. birthday
aku kali ney bertemakan kura-kura ka ? o.O haha. aku terharu dya bg hadiah utk aku sbb ikotkan dya bukan ada duit nak beli hadiah kat aku masa da kt u. tapi gagah jugak beli. ohhh. lap ayaq mata*

buku + pencil ney pun kak aku bg. perli suruh baca buku ka ? hahaha. but thankss so much :D

tu jaa hadiah yg aku dapat pun. tkda kek kot tahun neyyy ! dpt pavlova amny tu jaa. haha. but thanks soooooo muchhhh kt semua yg ingat birthday aku. espcially kt family, amny, zaki and kwn rapat aku. terharu lagi. haha. dah 19 tahun rupanya aku nohh nohh. dah boleh kawin pun. hahahaha. merapu. bulan mac tahun ney banyak benda yg tk jangka aku dpt. alhamdulillah suma yg baik baik. ok, tu jaa nk cerita. byeee :)
penantian tujuh tahun. alhamdulillah :')

4 comments:

Anonymous said...

waaaaa ..untung laaa ..
nti nk pinjam baju tu bley x kakak ?

Anonymous said...

sweet nya 'org jauh' diaaa .. :')

miss nia said...

entry comel ! hehe kakain nak jwb "sama_sama" utk hadiah yg tak seberapa tuh :)

ZarifahA said...

Anon 1: boleh adik. harap padan laa na :p

Anon 2 : namao jelesss ya kawan (Y)

Miss nia : heheh he :D