Friday, March 23, 2012

Family Time : Padiang Besiaq

assalamualaikum :)

salam jumaat semua. sihat kahh ? harap sihat semua. yg tak sihat, p mkn ubat yaaa. intro mcm tulis surat cinta. haha. okok, kali ney nak story pasal aku dgn family p jalan-jalan kat Padiang Besiaq hari tuu. dah lama sbnaqnyaaa. tak salah masa cuti chinese new year KOT. tp nak cerita jugak :p

sebenaqnya bukan rancang pun nak p Padang Besaq ney. kak aku laa punya idea. mula-mula dya ajak aku dgn adik aku jaa. biasa laa, kami selalu kluaq tiga bradik -.-'' kebetulan cuti sekolah, pakat2 suma nak ikot. sooo, jadi satu family ! :D tapi knnnn, dya ajak kami p Pdang Besaq sbnaqnya dya ada muslihat. hehehehe.

nampak tak muka dya happy ??? :p

menanti pasti. hahahaha. lapaq sgtsgt tyme ney kooot. singgah mkn dulu.

haa, baru boleh shopping. 

ketemuk sama abg taff :O hahaha. ney laa muslihat dya

makan makan makan. serious semua pakat lapaq tyme ney naaa.
kedai tu pun dah nk tutup tyme kami p tu. hehehe.

dok cerita muhong. min tolong layan sbb mamat dah bosan nk layan. haha.

lepas habis makan suma pakat balik. hok tu ja lahh ceritanya. haha. sbanqnya tyme makan kt kedai yg reramai sgt tu, aku dgn kak aku ja tk mkn. kecian kami :( balik dari Perlis kami terus p melantak kfc. lapaq gilerrrr. (bnyaknya aku taip 'lapaq' dlm entry ney. mungkin sbb aku tgh lapaq sekarang) hehehe. ok dah habis. bertemu lagi kita di lain cerita. daaaa nak p makan :D
mcm mana kita rapat dengan orang lain sekali pun, tpi lastly kita tetap cari family kita :')  keluarga lebih mengenali diri kita. fact.