Thursday, February 23, 2012

Kenangan

assalamualaikum :)

witwit. tadi saja godek godek gmbaq gmbaq lama dalam lappy neyy. andd ! terjumpa video ney. hahaha. lawak weyyy. dari dulu aku suka snggoh buat bnda alah ney. tp tyme ney tak reti g. ada ka aku pkai softwre tuuut utk buat bnda neyy. tkmau hbaq* :p aku mngaku mmg aku suka life aku masa f3. awt pun tktau laaa. kes tu buat vdeo ney. tgk laa balik tgk laa balik. hahaha. 

video
budak baru belajaq nak buat video ^^
katop lagu kt sblah knan ney dlu kalau nk tgk..... :)

selit selit. hehe. teringin nk lepak cmni g :)
sila tgk cara sy edit gmbaq neyy. waaaa, cm pa g -___-

bila aku tengok balik video ney, baru aku perasan gmbaq nopy tkdak !!! wlaupun gmbaq kelas ramai-ramai tu dya ada. waaa. sorry sgt sgt. cmna tk prasan masa buat tuu pun tktau laaa :( bdk-bdk kelas 3cd '08 yg masih kekal dok smj smpai skrng atas fktor sayang smj sgtsgt -.-'' ialahhhhhh. aku, nopy, mega, syzwan, caon n eto. yaa ! kami syg smj sbb tu nk dok smpai 7tahun :D ohh, frhain tertinggal* maaf. hehe.
alhamdulillah :D

No comments: