Saturday, December 3, 2011

Tiga Hari Dua Malam

assalamualaikum :)

witwit semua. rasa lama tak update blog kan. tkda benda nak cerita plus prasaan malas yg amat sgt nk
updte. tapi kali neyy ada story nk storykan kat ampa ampa semua. jadi tercipta lah entry yg baru ini :)
plan nk p bcuti neyy start lepas abg aku habis exam. kebetulan kak aku pun cuti sem. dapat laa bkmpl
satu family. kmi p bercuti tk jauh pun, PULAU PINANG ja mampu. kehkeh. jom teroka pjlnan kami :)

first day p masa birthday kak aku 29/11. pjlnan dari kedah p penang dekat jaa pun. smpai sna belum
bleyy check in hotel. so, masa yg ada digunakan untuk p shopping. hehe. dari Queensbay Mall neyy
nampak Pulau Jerejak. teringat kwnkwn yang p kem kt situ dulu. rinduuu. whehe.

sebelum pa pa, bergambaq dulu :p muka gemuk aku kluaq dah*

ok, dah start penat berjalan. barang tk dpt pun g. haih.

haha, dah kenapa dua org neyy ?

Dah puas pusing satu mall, dapat laa sorg seketoi barang. haha. gerak p hotel sbb check in pkul3.
sblom masuk hotel, singgah makan dulu kt kdai. tkkan mak aku nak msak plak kannn -.-

kenapa aku tgk muka adik aku cam Syah Indrawan. hahaha.

yeahh ! masa untuk berposing posing tepi pantai ^^

witwit. terasa seperti pwincess :p

nmpk tak kgemukkan aku ? yeah ! suka~

anak mak dua orang neyy. hahaha.

Merry Christmas semuaaa. angin pantai meniup meniup syahdu tyme neyy :)

peta hotel tuu. heee, tipu jaa :/

malam tuu malam pling advnture. aku rasa mcm p jungle tracking. haha. knon nak p shopping kat uptown.
tp mcm 'errr errr errr' jauh sgtsgt kami kena jln. dgn lapaq tk terkata tyme tuu. jmpjmp rstrn trus msuk.
masalah kat tmpt neyy kbnykkan rstrn org cina. klu trasa nk minum tiger, carlsberg. di jemput ke sini.
aku tk ingt nma tmpat tu -.-''

liplap liplap beca depa. kau ada ? :p

sambung shopping. tapi hujan tyme neyy. tbantut nk beli brang :(

second day ! pgpg turun breaksft. pastu lepak lepak kt pntai. best baq ang. heheh. habis lepak kat pntai,
teman dua jejaka tuu mndi kolam plak. jd photgrpher tk bertauliah ambik gmbaq depa jaa.


terliuq bila tgk blik gmbaq neyy. yg lovelove tuu sdap. nk try buat kt kiki.
hahaha. mak aku bca naya :p


abg aku dah cop gadis neyy. haha.cantik tuuu. siap tau nma dya g >.<

muka kak aku tak puaih hati sbb kena kcau dgn dua org tuu. haha.

motif pa p korek psiaq tuu. ada hrta Bill Gates ka dlm tuu ? -.-''

gmbaq neyy aku nk hntaq kt majalah mempelam. ssuai gitu :p 

love this pic :) org negara kangroo neyy. wlcme to mlysia :p

Dah habis sketsa pagi. petang tuu masa untuk berjalan jalan mlwt Penang. whehehehe. mulamula p
Butterfly Farm. best tempat neyy sbb BEST ! haha. nk tau p la sna yaa. dah selesai tgk ramarama, 
gerak p Balik Pulau. errrrrr, tkda cita sbb dok dlm keta ja -.-' lps tuu balik hotel, rest kjap. baru p 
Toy Museum. tmpat tuu dekat jaa dgn htel yg kami dok. so, ptgptg skit baru p situ. bestt owwh ! :)


sila bwk I/C klau nk mai sini. klau nk dpt tiket murah. haha.

hehehe. cantik rama rama tuu. errr :D

nak beli swing cmtu. cantik :)

dalam tk sihat, harus jd model jugak. HAHA :p

terpegun bila masuk sini :)


singgah Mesir jap. hehe.

I meet all my superhero here ♥.

ok, dah jom balik :)


smpai smpai sini. anda akan di serbu oleh jejaka jejaka ini. sumpah terkejut *.*

haaatudiaa, paseboqq penang.

lepak lepak tepi pntai sblom balik hotel :)

Hari yang ketiga. dah nk balik dah. tp sempat p teman dua jejaka tu mndi pntai n kolam lps brkfst.
jom lyn gmbaq depa. siyes lawak. tp tkleyh letak suma laa. kcian sbb nsem sgt. haha.

tnggu ombak mai. habuan dyaaa, hambik kau ! haha.

swimming pool plak -.-''


suka gila effect ayaq cm neyy 

phtogpher nak gak. asyik muka nsem depa ja. haha.


balik tuu naik ferry. best naik ferry neyy kalau tk jem laaa.

dah habis dahh. rasa cm bnyk plak gmbaq. hehe. alhamdulillah, syok cuti kali neyy :)
lps neyy kena p Penang g. wdding cousin plak. haih. wrga penang tnggu kdatgn sy skali lg. hee.

 just wait for the right time. maybe.


3 comments:

f i f i e ! said...

aishhh.
awt min ncem nih !
trgugat aty !
HAHA

zaryfah arifin said...

Kak fie : haa, sudah. bhya neyy kak fie :p

f i f i e ! said...

HAHAH.
kem slm nk trjatuh cnta kt min laa nahh.
nnti kakfie nk tny dya lg syg spa mcm arituh.
HAHAHAHAHA