Tuesday, November 8, 2011

Beraya Haji

assalamualaikum :)

Salam Aidiladha sumaa para bloggers. hehe. kalau updte blog mknanya ada laa cita nk story mory kan. 
orait, kali ney nak cita psl raya haji tahun ney. kita mulakan pd 6 November 2011. aytbdksastera* :p
suma pkatpkat ucap selamat hari raya kt fb. haha. tkda pa yg special pun raya thun ney. tmbah g kak 
aku kena smbut raya kt u dya. so, keja aku masa first day raya, tidoq ! haha. smpai jiran sndiri buat 
mknmkn pun aku tk p. heee. aku tidoq pun kes aku mkn ubat sbb tk brapa sihat. alasanalasan. haha.

second day raya, cikgu azhana ajak mknmkn kt rumah dya. siap buat bbq g. aku jarang nk kuaq mlm.
tp nasib baik aku dh lapanbolaih thn, so mak aku bg greenlight. haha. sebelum p rmh ckgu, aku n jas
p rmh zaki dulu sbb ada knduri akikah. sumpah segan nk mati ! hehe. tapi muka harus cool. haha :p
terima kasih pkck fisol sbb tlg hntaq. pkck best sgt ! bjet dya baca* haha. jom layan gambiaq :'>

hello, my name ayra. alaa tomey tomey ^^

dah sampai rmh ckgu. mkn kt sini plak. hehe.

para jejaka yg sibuk memasak. para gadis hanya mnunggu :p
saja bagi depa pluang tunjuk bakat memasak depan ckgu. haha.

abgipaq sayee yg tk menjadi T___T hahaha.

hatodiaaa. gosipgosipgosip. haha.

mkn gelak mkn gelak mkn gelak mkn gelak =.=

bakat memasak yg tk berapa menjadi. cm nk bunuh org ja -.-''

kwnkwn saya segaksegak lorhhh ♥__

matimati aku ingt ney anak syaza. rupanya anak cikgu. hahaha. lwkja* :p

jasyla rifhana. spa nk bkenalan. sila bg nob plat keta anda. haha :D

say babye to yana. sanggup mai wlaupun kena balik penang mlm tu gak.

ibu sedang mngajar anak bermain game fruit ninja. haha.

mak datin neyy ^^

neyy anak datin. muahaha.

last. tujuh sebelas sebelas :)

 sedih, gmbaq tk bnyk sbb cmera dh semput T__T
thanks kepada yg mngajak, meneman and mnghantar. love u :*


6 comments:

miss nia said...

segak + ayu :)
jass hot nak mati :D

Jasyla Rifhana said...

tudiaa hot nyaa saya :O

zaryfah arifin said...

Jasyla : saja pun jas mmg HOT. debumdebum ^^

zaryfah arifin said...

miss nia : :)

bLaCk pEarL said...

walawei!! hot2 sngguh gmbaq2 depa nie..cun abis.

zaryfah arifin said...

Black pearl : bgmbaq gan org2 hot. suma jd hot. hehe.