Friday, October 21, 2011

Sebelum Kami Final Exam

assalamualaikum :D

hari ahad ney final exam wey ! tak sabaq nk jawab exam ~ haha. sebelum tuu, aku nak cita skit psl
hari koko kat smj kemarin. tahun ney mcmmcm aktiviti smj buat aeh. masa zaman aku f1 and f2 bkn
main susah g nk da aktiviti camni -.- hari koko pun brapa tahun skali baru buat. oleh sbb itu aku
skali g nk ucapkan THANKS kat pngetua. bhahaha :)

sebelum hari koko, kami wakil dari gerai praU buat skitskit prepration.
JOM TENGOK GAMBIAQ ! :)

keja last minute. ok larh kot :p

yang sorg ney keja kacau org. suma barang perhiasan dya wak mai =.=

rasminya gerai praU. muahaha.

20 Oktober 2011 (hari kokurikulum SMK JITRA)

sebelum start hari koko, aku, hanis, wan, nuun and fam kuaq ikot hanis balik rmh dya sbb da brang
tertinggal. saja syoksyok ikot. spanjang perjalanan aku rasa aku bkn naik keta tp rollercoaster -.-''

mulakan pagi anda dgn membeli nasi lemak rm1.50 :p

muka orang yang sgt bz

first customer. yeah. terima kasih kerna mensupport kami ^^

persatuan ekonomi :) caun sempat tidoq. hahaha.

Jah jadi DJ hari tuu. witwit :p

kali ney gmbaq ky kat aku 'tak tidoq' tp 'makan'

todiaa ketua kita lapaq. siyes aku kecian tgk gmbaq ney :( haha.

depan skali ney naji, spa tk kenai SU kelab praU :) hari ney bfday dya.
HAPPY BIRTHDAY classmate ;))

orang kuat yg sibuk bakaq sosej. mmg kuat ^^

kuda tu tendang caun lps kami ambk gmbaq ney. ok, tipu ja.

huithuit. gmbaq termahal :O

patot sosej bakaq gerai praU laku. abg hotsetaf masak. bhhaha.

aku suka bila kita heppyheppy cmni. winkwink >.<

 aksi caun pujuk rayu bdkbdk tu beli mknan dya juai. haha.

sekitar hari koko smj :)

haaaa, itu saja. bnyk gak noh gmbaq. ingt skit ja :p hari koko tahun ney best tp nmpk mcm kurang
meriah. di susuli pula dgn hujan lebat yg di panggil hujan rahmat. hehe.

sebelum mengakhiri entry yg penuh dgn gmbaq ney, sy ingin memohon maaf klu da salah silap
yang tak sengaja atau sengaja telah sy lakukan terhadap anda. wahhh ! ayt power !
and GUDLUCK utk kwnkwn yg akan jwp exam hari ahd neyy. waaaaa. kbye =D

 sy takboleh cmnt status fb saya tuu. tksuka X(
SGTsuka sembang gan bdknsem. haha >.<



2 comments:

hanabunga said...

Bestnya!gambar berjuta lemon! wewitt syok sangat kami pi jugak hari koko hari tu :)

zaryfah arifin said...

hanabunga : huhu, p jugak ka ? kami nmpk kak ampa ja (hani) tk nmpk ampa pun.