Friday, October 14, 2011

Hari Khamis Punya Cerita

assalamualaikum :)

dari hari selasa (tk salah aku laa) aku, am n kwnkwn len rancang nk kuaq mknmkn. rncgan ney atas faktor
yang tak dapat dinyatakan di sini. hehe. so, kami suma cadang nk kuaq hari khamis sbb esk tu cuti, tak
la letih sgt. bncang bncang bncang. dri lapan org jd empat org. haha. perkara biasa la tuu. tapi tak kisah, dari
takda sapa nk join kannn. tapi lastlast minit, ada sorg bley join kami. yoo, mizan bley teman kami :D

lepas balik sekolah, terus p ambk mizan. konon kt zaas. tp kami terjah rmh dya trus. haha.

yaa, cik drebarr. hehe. terima kasih am penat bwk keta :p

memang suma pakatpakat lapaq tyme neyy.  

abglong mnunjukkan caracara mkn fries dgn betul

kami bwk bdk skolah rendah ney sama. hukhuk.

heheheheheh :D

kami dalam usaha mnunjukan ssuatu kpd anda. haha.

yang pasti ney bkn tgn aku, aku tk buat jari jari cmni. TAK ELOK. hahaha.

habis mkn kt mcd, trus p tesco sbb nk survey harga brng utk hari koko t. 

escalator neyy pling aku suka ! sempat tidoq 4jam kt situ :p

gossip girls 

habis mkn gan survey harga barang. trus cepatcepat balik. 1st p hantaq bdk skolah rendah tu. haha. lwk ja
nuun :p p hantaq kt kodiang nuuu. kami tnya sesama kami jln yg 'bakal' kami lalu tu dekat/jauh. dgn yakin 
mizan jwp DEKAT. okk, ikot laa. ruparupanya jauh nak mampoih -.- tp tkpa, asal smpai sudah.

ondwy balik jitra, am dah gelabah sbb mama dya dah marahmarah. haha. siyes aku pun jd gelabah.
dya pecut tk ingt dunia dh. haha. lps hntaq hanis gan mizan trus p smj. huuu, mmg mama dya tgh mrh.
semalam am hntaq msg 'kwnkwn, mama dh tk marah' fuuuhhh. aku yg lega. hehehe.

moral of the story : nk p mnamna rncang betoi2, stg jd kalut lagu ney arh -___-

 cukup besaq tak gmbaqgmbaq neyy ? haha.
kami memang saja syok pkai bju sekolah :p



4 comments:

bLaCk pEarL said...

sdap aihh tgk ampa mkn...
brabad lmanya aq x mkn mcD...
huhu...lapaq bubur ayam mcD plak...

zaryfah arifin said...

black pearl : huhu, t kita buat rmbongan kelas p mcd :p

si chinta hatii said...

hahah, aku nak menangis tengok gambar kita, dengan terharu sama sebab kita bawak hotsetaff, kau ada? :p

zaryfah arifin said...

si chinta hati : hukhuk, namao arh menangis ^^