Friday, October 21, 2011

Sebelum Kami Final Exam

assalamualaikum :D

hari ahad ney final exam wey ! tak sabaq nk jawab exam ~ haha. sebelum tuu, aku nak cita skit psl
hari koko kat smj kemarin. tahun ney mcmmcm aktiviti smj buat aeh. masa zaman aku f1 and f2 bkn
main susah g nk da aktiviti camni -.- hari koko pun brapa tahun skali baru buat. oleh sbb itu aku
skali g nk ucapkan THANKS kat pngetua. bhahaha :)

sebelum hari koko, kami wakil dari gerai praU buat skitskit prepration.
JOM TENGOK GAMBIAQ ! :)

keja last minute. ok larh kot :p

yang sorg ney keja kacau org. suma barang perhiasan dya wak mai =.=

rasminya gerai praU. muahaha.

20 Oktober 2011 (hari kokurikulum SMK JITRA)

sebelum start hari koko, aku, hanis, wan, nuun and fam kuaq ikot hanis balik rmh dya sbb da brang
tertinggal. saja syoksyok ikot. spanjang perjalanan aku rasa aku bkn naik keta tp rollercoaster -.-''

mulakan pagi anda dgn membeli nasi lemak rm1.50 :p

muka orang yang sgt bz

first customer. yeah. terima kasih kerna mensupport kami ^^

persatuan ekonomi :) caun sempat tidoq. hahaha.

Jah jadi DJ hari tuu. witwit :p

kali ney gmbaq ky kat aku 'tak tidoq' tp 'makan'

todiaa ketua kita lapaq. siyes aku kecian tgk gmbaq ney :( haha.

depan skali ney naji, spa tk kenai SU kelab praU :) hari ney bfday dya.
HAPPY BIRTHDAY classmate ;))

orang kuat yg sibuk bakaq sosej. mmg kuat ^^

kuda tu tendang caun lps kami ambk gmbaq ney. ok, tipu ja.

huithuit. gmbaq termahal :O

patot sosej bakaq gerai praU laku. abg hotsetaf masak. bhhaha.

aku suka bila kita heppyheppy cmni. winkwink >.<

 aksi caun pujuk rayu bdkbdk tu beli mknan dya juai. haha.

sekitar hari koko smj :)

haaaa, itu saja. bnyk gak noh gmbaq. ingt skit ja :p hari koko tahun ney best tp nmpk mcm kurang
meriah. di susuli pula dgn hujan lebat yg di panggil hujan rahmat. hehe.

sebelum mengakhiri entry yg penuh dgn gmbaq ney, sy ingin memohon maaf klu da salah silap
yang tak sengaja atau sengaja telah sy lakukan terhadap anda. wahhh ! ayt power !
and GUDLUCK utk kwnkwn yg akan jwp exam hari ahd neyy. waaaaa. kbye =D

 sy takboleh cmnt status fb saya tuu. tksuka X(
SGTsuka sembang gan bdknsem. haha >.<



Friday, October 14, 2011

Hari Khamis Punya Cerita

assalamualaikum :)

dari hari selasa (tk salah aku laa) aku, am n kwnkwn len rancang nk kuaq mknmkn. rncgan ney atas faktor
yang tak dapat dinyatakan di sini. hehe. so, kami suma cadang nk kuaq hari khamis sbb esk tu cuti, tak
la letih sgt. bncang bncang bncang. dri lapan org jd empat org. haha. perkara biasa la tuu. tapi tak kisah, dari
takda sapa nk join kannn. tapi lastlast minit, ada sorg bley join kami. yoo, mizan bley teman kami :D

lepas balik sekolah, terus p ambk mizan. konon kt zaas. tp kami terjah rmh dya trus. haha.

yaa, cik drebarr. hehe. terima kasih am penat bwk keta :p

memang suma pakatpakat lapaq tyme neyy.  

abglong mnunjukkan caracara mkn fries dgn betul

kami bwk bdk skolah rendah ney sama. hukhuk.

heheheheheh :D

kami dalam usaha mnunjukan ssuatu kpd anda. haha.

yang pasti ney bkn tgn aku, aku tk buat jari jari cmni. TAK ELOK. hahaha.

habis mkn kt mcd, trus p tesco sbb nk survey harga brng utk hari koko t. 

escalator neyy pling aku suka ! sempat tidoq 4jam kt situ :p

gossip girls 

habis mkn gan survey harga barang. trus cepatcepat balik. 1st p hantaq bdk skolah rendah tu. haha. lwk ja
nuun :p p hantaq kt kodiang nuuu. kami tnya sesama kami jln yg 'bakal' kami lalu tu dekat/jauh. dgn yakin 
mizan jwp DEKAT. okk, ikot laa. ruparupanya jauh nak mampoih -.- tp tkpa, asal smpai sudah.

ondwy balik jitra, am dah gelabah sbb mama dya dah marahmarah. haha. siyes aku pun jd gelabah.
dya pecut tk ingt dunia dh. haha. lps hntaq hanis gan mizan trus p smj. huuu, mmg mama dya tgh mrh.
semalam am hntaq msg 'kwnkwn, mama dh tk marah' fuuuhhh. aku yg lega. hehehe.

moral of the story : nk p mnamna rncang betoi2, stg jd kalut lagu ney arh -___-

 cukup besaq tak gmbaqgmbaq neyy ? haha.
kami memang saja syok pkai bju sekolah :p



Sunday, October 2, 2011

Budak PMR !

assalamualaikum :)

haaa, blog ney kerap sangat tukaq baju. aku pun nek rimas. haha. besa laa, aku selagi xpuaih
hati, slagi tuu aku nk ubah. lps ney xmau ubah dah backgrnd dya. konon* :p jd laa kot tara ney.

lagi sehari dah nk PMR. waaa, aku takot. buku pa x baca g. nk jwp pa t. haha. ya, sy buat terok.
tak sedaq lahir tahun ayam, nk p thn tikus. huhu. btw, to my lil bro. good luck and do your BEST !
jwb ! jgn tinggai kosong jaa kt ruang jwpn tuu. psnan mak aku* :p and potong rslt kak ang yg tk
sbrapa ney. kankan ? hehe.  kami sekeluarga mendoakan yang TERBAIK utk min. insyaAllah :)

lps habis exam, sambung berangan cmni noh. haha.

 update blog sat. sambung stdy.
exam cek pun dh nak maii nuu . . . .