Wednesday, September 14, 2011

Sepagi di Universiti Utara Malaysia

assalamualaikum :)

yeah ! kemarin bdkbdk praU bawah smk jitra kena p UUM. da ceramah untuk sbjek
pengajian perniagaan. aku dapat p weyh ! haha. masa bulan puasa ri2 aku xdpt p. bg laaa aku
p plak kali ney. kannn. ok, pgpg g dh bkumpul depan smj, tnggu bas gan ckgu. smua dah ada
JOM GERAK :D

sampai UUM, msuk dalam dewan sejuk~ haha. mls nk cita panjang sbb ceramah ja pun.
mari kita terjah gmbaq yg d ambil dgn mnggunakan nset cikai aku.

COB :) program sarjana muda tuuu. haha

nuun lapaq. bkn snang nk ambk gmbaq bdk ney -,-

hasil karya sendiri bila dh mula boring :p

:)

:D

muka terlebih ganas :DD 
imej apa d blkang abet tu ? biasa laa UUM* :p

versi mizan n jodat plak

:)

dah kenapa plak ney ?

:D

zaki~ perkara biasa. haha. nset x lps tu*

bila nset sy d salah guna. -,-

muka lapaq mcd :p

mizan, caun, pait :)

:B

pnceramah tu bngga sbb spot light kena kt dya sowg. aku pun ada aeh :D

ecah berbaju kuning :)

yeewww. bila kebosanan melanda =='

tu jaa untuk entry kali ney. lain hari kita jumpa lagi sayangsss 

 Tahniah utk Rabbani sbb dpt ipod free. sgt jelez ~

4 comments:

Fatin N. said...

nsem ang ;)

zaty said...

aku npk amni! huhu. rmi gk nohh yg pi UUM :)

CiK AuTuMn said...

hahhaa...
bosan2 dok cangak dlm dewan tue...
best gak....
bukan senang sgt nak jejak tang uum tue...
kira syukur rahmat tue dpat p...

p/s: rayyan syah nie... hehe ;)

zaryfah arifin said...

Fatin.N : sy memey nsem. haha.

zaty : kenapa kami xnmpk ampa pun :(

Cik Autumn : haha, tau xpa. kita jejak smj slalu arh. UUM jrang :p