Monday, August 29, 2011

Assalamualaikum Syawal

assalamualaikum . . .

yee. kemarin bkak puasa dgn bdkbdk comey nsem limaSapphire '10. haha.
ahliahli yg terlibat tk ramai pun, yang ada kemarin syaza, yana, mirah, tirah, azie, hani, aqilah,
naim, mucid, syahmi, adly,syazwan,arif, irfan, qamil, maru. ada spaspa aku ttingai kah ? maaf =='
and seperti kebiasaan kami berjumpa n berbuka dkt Bandar Baru (Newtown)

rindu nk dngaq syaza hingaq cam dulu. berkat aku mai kemarin,
rindu tu terubat. HAHA :D

yg mengorganise. tima kasih syazwan >.<

habis jaa mkn da yg nk balik ada yg nk p smyang maghrib. so, ada yg balik ada yg tak.
mukamuka yang tk balik g tyme tuu . . .

muka suci lps smyang. hehe.

lps ney aku tk kan bg syhmi ambk gmbaq kita dah. bnyk gmbaq tk jd dri jd :p
maaf, kualiti cmera mmg hampeh :/

itu saja gmbaq yg ada sbb sibuk mkn n gelak. hehe. yg tk dpt mai tu tk pa, thun depan
insyaAllah kita jmp lg ramadhan n ada yg nk buat g jmuan buka puasa cmni. hehe. ok,
sebelum menamatkan entry kali ney saya saya saya ingin mengucapkan

Salam Aidilfitri buat keluarga, sepupu sepapat, anksaudara, mr.zack serta kwnkwn smua. 
Dan sy Nur Zarifah Arifin ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki skiranya
ada terkasar bahasa, tergosip, tertampaq muka, tertampaq bahu, tertendang perut or apa2 larh
 MAAF yewww :)

 mood : balik kampung, kbye :D

No comments: