Friday, July 8, 2011

Sukan Yang ke Enam !

assalamualaikum :)

kemarin hari sukan kt sekolah aku, smk jitra laa, mna lg. hoo, dah 6 tahun aku sambut sukan
kat sekolah smj. x pernah berubah hati neyh. haha. besa laaa bdk pra u, bley smbut lebih
dari 5 tahun :P kelebihan aku jd bdk pra u tahun ney, ofcos bley jd urus setia. kelebihan sgt 2.
haha. tp best, xyh msuk kelas, xyh penat lari, xyh penat lompat jauh sgala bagai 2. tp thn depan
insyaallah kena :(  dahdah, meh tgk gmbaq spnjang minggu sukan di smk jitra :)

sukantara dan saringan :)

bila masuk tyme ptg, cmni laa jd nyerrr



tgktgk ! daun besaq 2 sgt bguna utk kami. haha.
raja laa 2, org tlg pegang daun utk dya :P

ney laaa keja cek. main pasiaq.

bila dh xda keja sgt. haha. jd cmni laa depa.

abai kn muka aku ! aku suka gmbaq ney sbb mamat blakang 2 
terbang. hahaha. nuun punya keja ney. hehe.

focus bkerja weyhhh. 

si kecik molek nuun sibuk bkerja. hee.

part paling syok. tarik tali ! yeah. bleyh mnjerit sekuat hati. hahaha.
saringan ja neyh tp volume org bjerit mantap :p

 oleh sbb nset aku heeebat sgt. tpksa aku tkaq mode cmera 
dari normal ke burst utk zoom. kecian x ? haha. tp bila dh tukaq, hasil dya jd cmni.
prati betoi2 cara bdk 2 jatuh. hahaha.

khemah ready utk d pasang. yeah, besok sukan :D

sport day !

amny jd mak andam hari sukan. huhu. kena mekap cik ratu rmh zmrud.
hasil mmg tiptop. simple but nice :) klu aku yg mekap bdk 2, mmg kecian 
kt bdk 2. hahaha.

haa. mak andam punya barang ney cek oiii

kontijen rumah zamrud. yuhoooo. aku bkn rumah ney. tp yuhoo p lah.


ready nk msuk tgh padang. tringat tyme kawd pbsm dulu :p

kiri kanan kiri kanan kiri kanan

kawad berirama ! kelainan yg terbaik utk tahun ney. cam nk join jaa. hehe.

TENGOK ! aku dpt medal kot weyh. emas pulak 2. huhu.
abaikan muka aku. errr.

diana pun dapat. huhu.

 haha. gadis2 pemalu neyh pakat2 tunduk. haih =='
jd laa fam, wan n farhana. dapat pala ampa pun. hahaha.
diana maintain cun buat cm 2 pun. nuun xda d sini. dya amat bz tyme ney :p

sukan yg "agak" best laa tahun neyh. walaupun sedikit boring. sat ja rasa sukan thn ney. 
dari pukul 830 smpai pkul 12. slalu rasa lamaaaa. untuk tahun ney rumah sukan yg menang
adalah. . . . . . . . . 





aku pun xtau. HAHAHA :D
(xdngaq kot. sorak rumah mna menang pun xdngaq, haih ==' xda smngt cek)

akhirnya dapat gak pegang benda alah tu. tq abah ♥



No comments: