Tuesday, March 1, 2011

kenapa ney zaryfah !

assalamualaikum :(


ok suma ! aku nk ckp ! aku dok sdeyh neyh !
xtau kenapa n kenapa aku tulis kt blog aku ney ? haih.
xsukanya bila da dlm situasi ney. rasa down sgtsgt. dunia gelap xterkata.
bermadah helah sikit. haha. ketawa sikit. bg hilang kesedihan d hati.
arrrgghhh. merapu gila entry ney ! biaq biaq biaq. 

INI BLOG SAYA :))

perbualan antara hati n mulut :

mulut : aku suka kt dya. sbg kwn. maybeee :(
hati : oih. jgn ! elakkan diri dari dya.
mulut : tp cmna nk elak ? lg elak. lg ingat kt dya.
hati : ang penah lupa kn dya sblom ney kn ? so. . . 
mulut : ha la penah tp ambk msa gak nk lupa 2. 
ney nk tnggu wpa lma plak nk bleyh lupa dya ? sbnaq xpenah lupa pun*
hati : u can do it zaryfah !
mulut : ya laarh 2 :(
hati : yakin pada diri anda !
mulut : hmmmmmm
hati : hmmmmmm
mulut : ok ! aku cuba buat kali kedua. hmm :(
hati + mulut : go zaryfah go ! over plak*
ok ! entry yg melalut gilaa.
ampa klu nk join ksedihan aku. smbil bca entry ney
ampa psang lgu anuar zain - sedtik lebih :p
amat menJOIN aku. hahahahaaha.

2 comments:

f i f i e ! said...

egt kekasih lama kaa ?
:DD
kekasih waktu zamam myspace kaa?
HAHA

zaryfah arifin said...

uik uik. xlarh kak fie. hee.
ingt kt kwn baik yg dh xda :(